Kommentarer:

1 Violen på Brandholmen:

Innehållsrik bild, här händer det mycket! Fint att du fick med de tre duvorna som promenerar gatan fram!

2 Monica o Jacob:

Bra gatubild, gillar dom tre duvorna på jakt efter föda eller är det kärlek på gång och en får lägga benen på ryggen snart.
Ja staden är underbar på söndagmornarna vid halv sju, bara städare, uteliggare och ryttare i farten.
Ha det;-)

3 Freja:

Snyggt fotat! Gillar duvorna och de suddigt gröna träden som ramar in fint!

4 BP:

Aspudden???
Men precis som Monica fastnar jag på de tre flanörerna - duvorna. Bra fångat:-)

Svar: Du har nog rätt - som kille är man troligen mera försiktigt med att ta paparazzi foton. Men jag är inte så bra på mammarazi varianter heller. Ibland vågar jag, men efter att ha råkat ut för lite "omild behandling" vid mina försök har jag gardet uppe om man säger så.

5 Hanna:

Snyggt, gillar att även duvorna väljer promenadvägen istället för luften. Fin fokus på promenadvägen, att du framhäver den extra.

Nu har jag lagt upp mitt bidrag till skyltsöndag, en skylt från Vingåker som du frågade efter :-)

6 juanna:

Vad vore ett gatufotografi utan duvor??!!

Svar: Ha ha, ja det kan man undra. En kåt handuva (antar det var en hanne) fick mig nästan att snubbla omkull, den sprang runt mina skor och ville inte flyga undan! En av de tre på bilden!
Erik

Kommentera här: