Kommentarer:

1 Violen på Brandholmen:

Helt underbar bild! Mitt i naturen men också mitt i prick!

2 Ingrid:

Vacker bild och fint ljus. Palmerna ger bilden liv.

3 Anitas Malta:

Vilken fantastisk bild !!!! Var på vår jord har du tagit den ??? Nyfiken ?? Ja..!!

Svar: Se mitt svar bland kommentarerna. :-)
Erik Kling

4 Inger Maryissa:

oj,...vilken så otroligt vacker bild.

5 Linnéa:

Oj, det var en vacker bild, antar att den inte är från vårt område här i Aspudden!

6 juanna:

Snygg bild o komposition!!

7 Erik Semlan:

Eftersom det är några som undrar kanske jag ska berätta var fotot är taget.
Staden Tataouine låg bara några tusen stenkast från där fotot togs. Eller tre-fyra dagars ridning på kameler… om man översätter till det längdmåttet och ser till att sova i tält på nätterna.

8 Anita A:

Förstår att det krävdes strapatser innan denna bild blev till. Välkomponerad, ett gäng palmer och så sand och åter sand. Vilken fin bild det blev :).

9 Kristallina:

Otroligt vackert och ljuset! Det finns platser på vår jord som är sagolika.

10 Marit Johansson:

Vill nästan ta till en svordom när jag ser din bild, så j-la snyggt foto!!
Är också imponerad över att gissade helt rätt på vart min är tagen, visst är det Hornavan man ser och fjällen upp mot norska gränsen någonstans!

Kommentera här: