Kommentarer:

1 Jah Hollis:

Ja, det är väl skönt nu när man kan ställa upp fönstren en stund på dagen utan att polarvindar drar in. Ha en fin helg!

2 Susanne:

Ja, ett fönster på glänt är ju väldigt passande nu när solen behagat värma upp luften lite mer. Härligt vårligt!

3 Leena :

Ser välkomnande och trevligt ut! Inga hemligheter, här har vi öppet för en liten pratstund eller en kaffepaus. Den känslan får jag från ditt fönster.

4 larans:

Ett alldeles utmärkt val. Men visst är det ibland lite knepigt även om det är valfritt!

Svar: Verkligen knivigt att välja ett eget fönster.
Erik

5 Pumita:

Skönt att vädra och få in lite vårluft. Snyggt fångat!

6 Anita - Malta:

Ett bra val ! Ett öppet och välkomnade fönster som ser ut att vara av äldre modell. Är det vårluften som ska in kanske ;-)

7 Anni:

Tänk så spännande ett öppet fönster kan se ut! Huset tycks gammalt, gardinkappan tyder på att där inte är insyn, men är det sedan imma på rutan? Någon som duschat, eller går fönstret till ett kök? Kanske inte, det är en utbyggnad på huset vilket väl inte rimmar med kök ... Och så färgstänk på spröjsen ...
Jo du, där fick du igång min tankeverksamhet. Var är du?

8 Hanna:

Fint gammalt fönster. Kan nästan höra fågelkvittret därutanför och den stilla brisen som letar sig in. Snart så är vi där, bara att hålla ut :0)

9 Linnéa:

Ett sånt fint fönster. Påminner mig om torpet. Är det från landet? Får mig att tänka på sommar o sol o jag vet inte varför - såpa.

Ha det gott!

Kommentera här: