Utställt


Den här gången vill Susanne se något utställt som veckans fönstertema.
Då kan jag visa upp dessa fönster som jag passerade i Aspudden och där var det verkligen utställt, utställt på trottoaren. Det verkade som de ställt ut stora delar av ett kök, det är nog bara vitvarorna som saknas där ute! Säkert pågick en renovering inne i lägenheten.
Hur som helst fick jag ett fönster som passar ganska bra eller vad tycker du?


 
 
 
Säkert vill du se fler tolkningar på fönstertemat utställt?
 
 
 
 
Erik

Kommentarer:

1 Leena:

Lite annorlunda utställning, men utställning likväl! Du har verkligen öga för det vardagliga! Det som kan bli fint på bild ...

2 Birgitta - FOTO:

Ser man på! Väldigt utställt och passande för temat :)
Ha en fin helg Erik!

Svar: Det blev ett konstigt svar, jag fick inte med min bloggadress när jag kommenterade hos dig! Har du ändrat? ;-)
Erik

3 juanna:

Utställning av köksinredning eller är köksinredningen utställd??

4 Mia:

Absolut att det passar till temat! *L*

5 Stare Ström/Kråkvinklar:

Kanske storstädning på gång?? Mycket bra temabild!

6 llhertz:

En fin situationsbild och solklar illustration till utställt! Måste erkänna att precis något i den här stilen önskade jag att jag haft när jag började tänka på temat.
Tack för din trevliga kommentar och berätta gärna om du hittar något spännande :)

7 Anita A:

Så gott som ett helt kök står ute på trottoaren, typiskt Utställt!

8 Anna ..smyger in..:

Himmel o plättar här finns heela bohaget utställt..kolossalt träffande..tokbra rent av..:)

9 Hanna:

Verkligen utställt, de har ställt sakerna i en fin rad där på trottoaren. Bra tolkning och smart fångat!

10 Susanne:

Hoppas det inte regnade så köksutrustningen blev blöt. Själv hade jag otur i kväll när jag tog mina tavlor till utställningslokalen. De blev en aning blöta trots att jag svept in dem i plast. :(

11 Pysselfarmor:

ja man skulle kunna säga utrivet helt och hållet juh! ;-))

12 Della / Var Dag ett Äventyr:

Det passar jättebra. Klart utställt.

13 larans:

Svårt att avgöra om det är uppställt för att sen bli inställt eller för att få det avställt (t ex på återvinningen).
Bra bild på veckans tema iaf!

14 Violen på Brandholmen:

Snyggt och prydligt utställt. Bra bild som passar veckans tema!

15 Leena:

Verkligen utställt, eller kanske till och utslängt fast lite snyggare. Klockren tolkning.

16 Pumita:

Mer utställt än så här kan det knappast bli! Om det är en nytagen bild så kan man säga att du har haft tur som en tok. ;)

Kommentera här: