Trevligt.


Finns mycket kul och trevligt. :-)
Birgitta håller i ett fototema som öppnar upp väldigt, du kan gilla det mesta. Variationen är stor bland bidragen, finns länk längst ner!


Egen teckning (Klicka den större!)

Just nu gillar jag att någon hittat ett gammalt inlägg jag gjorde redan 2008 och han tycker om min teckning på Visby ringmur och vill trycka någon t-shirt, kolla här på inlägget!

Snällt att han frågar och jag har mejlat och ställt lite frågor tillbaka och undrat också över ersättningen. Vi får se om det kommer något svar... tryckeriet verkar inte så stort. Få se vad som händer, jag lär återkomma?

Du har väl inte missat att en del av den gamla ringmuren runt Visby rasade förra veckan? Här radioinslag om krismöte som hölls i måndags. Tänk att den gamla ringmuren runt Visby hållit i alla år och nu börjat rasa. Läs mer här om Visby ringmur hos SvD!


Annars gillar jag att våren så smått är på väg. Igår var det både soligt och ganska varmt, tiotalet plusgrader.
Det får fram lite vårblommor i rabatterna, speciellt på Junkergatan. ;-)


Snödroppar i Aspudden.

Fångade en koltrast som satt högt i ett träd och sjöng lite.


Verkligen en trevlig syn.

Blir mitt bidrag denna torsdag.




Mer som gillas här

Erik

Kommentarer:

1 Beppan:

Vilka talanger du har - teckna så snyggt!! Kul att ngn uppmärksammat detta! Spännande att se om det blir t-shirt-tryck!



2 Linnéa:

Teckningen är jättefin. Vilken talang, tecknar du nu för tiden också? Fint med vårblommor, skatorna härjar utanför mitt fönster och bygger bo.

3 Lena o Tommy:

Våren är verkligen efterlängtat både för solen och ljuset och alla naturupplevelser som den ljusa årstiden brukar bjuda på.

4 anemonen:

Du är en fena på teckning ser jag. Själv har jag inte missat att muren har rasat på något ställe. Jag har stora planer på att besöka Gotland den här semestern och ser fram emot detta. Hus är bokat och snart skall även båten bokas. Bäst att vara ute i god tid.

5 Elisabeth:

Du verkar ha flyt! Vacker teckning och vårtecken! Ha dé!

6 llhertz:

Vad kul, hoppas planen går i lås och att du själv får en tröja att ståta med :)

Snödropparna har inte behagat slå ut här ännu men koltrasten hörde jag i Stockholm utanför Adolf Fredrik för några dagar sedan. Det var gött :)

7 Marit Johansson:

Så kul att dom vill trycka din teckning på tröjor! Hoppas det blir av, du är duktig på att teckna.

Jo jag gillar våren också och den har ju kommit så långt hos er, när den kommer hit upp då har ni redan sommar där nere!

8 Fia:

Härligt med koltrastar. Jag letade faktiskt fram "Blackbird" med Beatles igår så att min mellandotter skulle få höra den. Hon tyckte att den var helt underbar!

9 Mormor:

Det var ikke verst.

Lekker tegning også.

Ha en fin kveld .

Kommentera här: