Kommentarer:

1 Monica o Jacob:

Ja det var ju riktigt passande med tanke på att det var våffeldagen i går.



En timmes parkering och skivan visade nog att någon stått för länge;-(

Ha en bra vecka;-)))

2 anemonen:

Våfflor är jag en stor älskare av. Tyvärr åt jag inga på vårfrudagen, men det kan jag ta igen.

3 Olle:

Fantastiskt, jag har i år lyckats undgå BÅDE semlor och våfflor

4 Marit Johansson:

Just det, våffeldagen glömde jag. Jag får fira någon annan dag istället..

5 Charlotta:

Måste erkänna att jag missade våffeldagen. Skäms på mig, kan bara skylla på att förkylningen förmörkar mitt omdöme och min intellektuella förmåga.



Vad jag kan bedöma utifrån bilden är att du är riktigt duktig på att baka våfflor, ser så där lyxigt frasiga ut.

6 Hedwig:

Dagens rätt - ja tack ! Det tjatades om våfflor hos mig igår, men det blev inga. Men udnerbart gott ser det ut i alla fall.

7 llhertz:

Inte bara semlor för din del alltså ;)

Denna våffla se förträfflig ut!

Jag gjorde pulvervåfflor för några veckor sedan när jag trodde det var våffeldag. Felproportionerade, allt fastnade i järnet.

Det är lite synd om han som finns i min närhet, lagar all mat hemma och skulle fått våfflor som tack :)

Kommentera här: