Kommentarer:

1 Erik Semlan:

Små fötter på väg mot midsommarfirande och dans kring midsommarstången får bli mitt bidrag denna lördag.

2 Della:

Söta små fötter. :)

3 Monica o Jacob:

Söta små fötter och fina klänningar;-)

4 Malys Krok:

Det var søte, fine små føtter!
Små føtter kan gå langt!
-Margit-

5 SoF:

Den allra finaste varianten av fötter...små! :)

Glad fortsättning på helgen!

6 Bertil:

Passande bild denna dag!

7 Stare Ström/Kråkvinklar:

Oj, så söta små fötter! Fin midsommarbild!

8 Beate:

Gud såååå sött!!!
Nu vet jag inte hur dina fötter ser ut, men jag tror nog att det var ett klokt och betydligt sötare val att visa barnfötterna;-)

9 Tony:

Härlig bild

10 Fru Hansson:

Fötter på väg till midsommarfirande kanske!

11 Hanna:

Små sötnosar som ska iväg och göra små grodorna :0) Extra gulligt att den ena har Sverigedräkten på sig, den ser man oftast bara på gamla damer.

12 anemonen:

Åh vilka näpna små fötter.Jag gillar ditt val skarpt.

13 Lena och Tommy:

Både små och stora fötter!

14 violen:

Söta små barn med skor på fötterna

15 juanna:

Småfötter på väg... någonstans.
Gillar bilden.

16 SigridfraEnget:

Gulliga små fötter!

17 Bildgatan:

Åh vad underbart sött med den blågula klädseln. De här stunderna ska vi verkligan ta tillvara för det kommer en period när "landskapsdräkter" inte ligger högst i kurs en midsommarafton. =)

Nu har jag aldrig haft på mig någon men tycker det är fint att titta på.

18 Linnéa:

Små söta förväntansfulla fötter på väg till dans o små grodor, gulligt! På väg till Öland!

Ha det gott

19 Bitten:

Söta små fötter!

20 Mona:

Vilka söta små fötter som ska få hoppa och skutta kring midsommarstången. Ser ut att ha varit kanonfint väder.

21 Mormor:

Masse føtter, de minste var finest, Synes jeg.
Takk for besøk :-)
Ha en flott dag :-)

Kommentera här: