Kommentarer:

1 Mormor:

Så da var du klar til ketchup-produksjon? Sender du smaksprøve?
Ha en flott dag :-)

http://www.starbear.no/mormor/2012/08/22/ketchup/

2 Erik Semlan:

Valde en viktig råvara i ketchup... funderade på att visa socker, men det blev inte lika färggrant. ;-)

3 SoF:

Hihi - ja, tur att du inte tog bilder på socker. Det hade inte blivit lika effektfullt. :)

Fint tomatutbud du har i "din" butik!

Ös-regnshälsningar/SoF

4 Mariane:

Det er simpelthen en genial ide, Erik, Hatten af for dig!!! Flot billede af de tomater!

Tak for dit bidrag til Ordløs Onsdag - Skønt at have dig med :)

5 Bildgatan:

Det är ju de där vi vill att ketchupen ska innehålla till största delen. Jag har funderat på att övergå till egen tillverkning och då ska jag testa alla dina sorter. =)

6 Mona:

Så underbart med alla dessa olika sorters tomater. Är inte så förtjust i ketchup, men råvaran gillar jag. Och så ska det helst vara tomater som smakar mycket! Snyggt fångat!

7 Violen på Brandholmen:

Jag tycker bäst om din version av ketchup, själva råvaran. Särskilt förtjust är jag i de gula tomaterna.

Min ketchup är inte fabrikstillverkad, den är inte söt och kladdig. Det är svårt att fotografera mat, den har ofta inte så skarpa konturer att man kan få till en bra bild.

Kommentera här: