Kommentarer:

1 Marit Johansson:

Mycket fyndig tolkning! Jag tänkte just "attan också jag har ju inget vidvinkelobjektiv så jag kan inte vara med i utmaningen"... jag tänkte ju inte på att man kan tolka det där på lite olika sätt, jag får nog tänka till lite.

2 Sirpa:

Ja, dom där speglarna är ju ordentligt vidvinklade!

3 Carina - inspirera:

Vilken kul tolkning :)

Ha en fortsatt trivsam tisdag.

Kramen.

4 Monica o Jacob:

Smart lösning på temat;-)

Du har rätt det är morgonsol, mer snö vill vi inte ha -8 i morse men fåglarna sjöng i alla fall;-)

Ha en skön kväll;-)

5 Stare Ström/Kråkvinklar:

Snacka om vidvinkel! Fish-eye närmast. Finurlig lösning på temat!

6 Anitas Blogg - Malta:

Vilken fiffig och kul lösning du fann! Själv tyckte jag temat var svårt men du visar att det inte behövde vara så knepigt när allt kom till kritan. Gäller bara att klura lite så löser man det mesta vilket du gjorde galant :-) Tack för kommentaren hos mig och trevlig kväll !! P.s Då är det värre med din ordverifiering. Tredje gången gillt !! :-)

7 Annika:

Hahaha. Det var en urläcker tolkning. Tog ett tag innan jag såg det hela men när jag väl såg finurligheten var det klockrent



Fortsatt trevlig tisdag!

Kommentera här: