Kommentarer:

1 Charlotta:

Många som är ute och shoppar i vårsolen.

2 llhertz:

Vårsol och värme i storstan idag?

Så var det i alla fall i lilla Söderhamn.

Men oj vad mycket ödsligare än i Stockholm. Få människor utomhus i vårvärmen. Kanske en sommarstad men bilderna blev ödsliga jämfört med dina alltid levande gatufoton. Jag gillar dem jättemycket :)

3 Pumita:

Köpcentrum, söndagsnöje? Inte riktigt min grej.

4 Birgitta - FOTO:

Liljeholm - då tänker jag på ljus :) Liv och rörelse samt trevliga fasta figurer i stadslivet :)

Ha en fin vecka!

5 Pysselfarmor:

tänk vilken förändring av Liljeholmen som skett! Det är ett väldigt "space" i det centrumet!

Är förbi där ibland på väg hem från jobbet i sta'n men idag denna soliga söndag har jag promenerat

24379 steg! Jo jo vi har stegräkningstävling på jobbet...och tävlingsdjävulen slog till i mig!

;-))

6 Monica o Jacob:

Härlig vårbild utan snö, det var många år sedan jag var vid Liljeholmen närmare bestämt 90 tal och på väg ner till Nybodahallen för att hämta några vagnar.

Här ligger flera centimeter snö kvar på norrsidan, tar nog flera dagar innan den försvinner;-(

Ha en skön måndag;-)

7 anemonen:

Full fart på ruljansen.

8 Della:

Där ser det ut att vara rejält igång. Mycket folk och härligt vårljus.

9 4U2:

Egentligen, kom jag på nu, kan det inte vara särskilt roligt för barn att följa med och handla, eller?

10 Agneta:

Många människor i rörelse. I alla fall om man jämför mot där jag bor ;)

Kommentera här: