Kommentarer:

1 Birgitta:

Ja det perspektivet är mycket spännande :)

Ha en fin onsdag!

2 Annelie och Tommy, Singapore:

Spännande perspektiv du bjuder på!

Ha en bra dag!

3 SoF:

Så roligt att du hade samma tanke som jag om min perspektiv-bild. Både fysiskt och andligt, och det kom jag faktiskt inte på förrän jag hade bestämt mig för att använda just det fotografiet.

Två flugor i en smäll, så att säga. :)



Ser ut som om du också har samma fantastiska blå perspektiv som så många andra svenskar under alla de här solskensdagarna.



Ha det gott!

4 Elisabeth:

Häftigt!!!

5 kjerstisandnes:

Stilig!

6 lovisa:

Hej är allt bra idag??:)



Just nu har jag en tävling där du kan bli veckans blogg vilket innebär att JAG kommer intervjua dig, publicera detta i ett inlägg på min blogg där jag även länkar till din blogg!

låter det intressant?:)

Kika då här: http://lavitadilovisa.blogg.se/2011/may/veckans-bloggintervju.html#comment

7 Bodypalace:

bra bild ;)

8 Gärdsmygen:

Spännande! Funderar på om det är en pinne eller en trädstam...borde vara en trädstam om inte perspektivet lurar mej.

9 Misswhatsit:

Intressant och fin bild till temat. Den ger en positiv känsla.

Ha en bra vecka!

10 Mona:

Ser ut som om lampan och trädet samarbetar och stöttar varandra som två kompisar. Gillar bilden!

11 Monica o Jacob:

Det var ett riktigt läckert perspektiv;-))))

12 Lisa:

Ingen tvekan om att man vill visa "uppåt" med din bild. T o m pilen på väggen poängterar det ;)

13 Olle:

Man undrar om arboristen gav sig på både träd och lampa eller om han/hon ville att de skall vara så lika som möjligt

14 ElStiffo:

Ingen kommentar...:-)

Kommentera här: