Glitter.


Min blogg går just in på sitt femte år nu vid nyår.
När jag började blogga var det lite av nyhetens behag över det hela. Det har skett en del små förändringar under dessa fyra år med bloggen. Jag har fått en del hjälp av andra bloggare och jag har själv kunnat hjälpa några bloggande kompisar lite. På sitt sätt har kanske bloggen mognat med/under tiden? Det kan vara svårt för mig själv att se, men besökare märker det kanske bättre. Att hålla på med bloggen är kul. Nu under det senaste året har jag bland annat deltagit i ett stort fototema "365 Foto 2011". Jag gick i mål tidigare i december, det kändes bra, "mission accomplished"! :-)
En hel del foton har det blivit... att fotografera är skoj.
Att delta i olika fototeman är verkligen en del av min blogg, som nu idag "Tema fredag".

Sinneskatten ger fototemat "glitter" så här på årets sista fredag.

Få se vad som händer med min blogg under år 2012!?



Lite sudd ger mer glitter. Många passerar här (Centralen) nu vid nyår!


Gott nytt år!






Andra tolkningar finns här!


Erik

Kommentarer:

1 Anitas Blogg - Malta:

Vad fint att de sätter upp lite glitter där så många passerar i sin vardagsstress. Snygg suddig glitterbild du fick till! Ja, det där med bloggande är verkligen kul. Började själv i juni i år 2011 och märker när jag ser tillbaka på mitt första inlägg att det går sakta men säkert framåt. Mitt intresse för foto började här och att delta i fototeman ger mig så mycket inspiration. Oj, nu blev det kanske lite för långt igen. GOTT NYTT ÅR Erik / SEmlan ;-)

2 Eva:

Tack för din del i den blogg-visdom som vistas en nybörjare i cyberrymden!

Gott Slut och Gott Nytt År!

3 Cecilia Artista:

Så snyggt med ett glittrigt Centralen!

Visst är det kul med fotobloggandet och alla bloggvänner!

Jag önskar dig ett riktigt Gott Nytt År!

4 Leena:

Snyggt glitter! Och visst är det kul med fototeman, jag deltar också gärna i några av dem. Trots det försöker jag hålla bloggen lite allmänn så jag bara inte lägger ut foton. Men helt klart är det att fotointresset och -kunnandet ökar med fotobloggande. Och kul är det!

Önskar dig ett riktigt Gott Nytt År!

5 Monica o Jacob:

Snyggt när dom lyser upp stationer på detta vis;-)))

Har bloggat i sex år och många har kommit och gått i ens bloggliv, bara tre är kvar sedan första början.

GOTT NYTT ÅR från mej JACOB och Vovvarna;-)))

6 Della:

Läckert glittrig bild. Ska bli kul att även nästa år se vad du har för dig. :-) Gott Nytt År!

7 Hasse A Norge:

Morrn Erik.

Har du blivit darrig?



Är det bild från det vi kallade "bögringen" på "Centan"?



Ha de bra, och ett Gott Nytt År.



PS Raketer med styrpinne är förbjudet i Norge. Jag har blivit för gammal för smällare....

8 LenaHertz:

Glitterfint och upplyst på Centralen, det gillar vi! Som novemberny med min blogg har jag märkt att du dessutom är bra på att ge feedback och vänliga kommentarer, uppskattas! Fotot är en väldigt viktig del av bloggeriet för dig som för mig. Gott slut - gott nytt önskar jag dig!!

9 ormbunke:

Det blev både ljust och glittrigt med en oskärpan.Där ser man. Bilder behöver inte va perfekta.Önskar dig ett gott slut och ett riktigt Gott Nytt År. Anita

10 Pysselfarmor:

Ja hela sta'n är som en glittrig bakelse...tycker jag i varje fall.



Jag är också i land med 365 under 2011 och har tänkt mig 365+1 under 2012 också. Tycker det är himla skoj. Hänger du med?



Jag håller igång min hantverksblogg också...det är skojigt med litet av varje ;-))



Gott slut och Gott Nytt År!

11 anemonen:

På ett sådant ställe kan det behövas lite glitter. Gott Nytt År.

12 Anitas Blogg - Malta:

Ha, ha.. Gillar Hasses kommentar. Fick mig ett litet skratt här på kvällskvisten. Precis vad jag behöver just nu. Det regnar ute... och lite annat dystert. Gick tillbaka till din blogg för jag blev nyfiken på det där stora fototemat du nämner, "365 Foto 2011". Ska man ta ett foto varje dag ? Jag ska klicka på din länk och ser om jag kan finna ut hur det funkar. Önskar dig ett lyckligt 2012.

13 http://www.kerstinsfoto.se:

Visst har man hjälp av bloggvänner och förhoppningsvis ger man lite själv också. Du är duktig på att delta i fototeman, de ger en oss utmaning att tänka i nya banor när det gäller att ta bilder.

Bilden här uppe blev riktigt läcker i sin suddighet.

Önskar dig och de dina ett gott slut och ett riktigt Gott Nytt År. Hoppas att det blir ett roligt fotoår. :)

14 Jah Hollis:

Impressionistisk bild från Centralen, men ändå klart igenkännlig. Grattis till de fem åren (något yngre än min). Bloggade själv frenetiskt de första åren och gick sedan mer och mer över till bildinlägg, och färre inlägg per månad. Kul att det satte fart på fotandet, men tycker ibland att det är synd att jag inte orkar debattera mer (idéer saknas inte). Jobbet stjäl helt klart mer tid nu än när jag började med bloggen.

Ha ett Gott nytt år så ses och hörs vi 2012!

15 SigridfraEnget:

Bloggen är under utveckling hela tiden, tycker jag. Det gör det mer spennande också.

Snygg, glittrande bild här i dag!! :-)

Kommentera här: