Kommentarer:

1 Ingrid Andrea i Den Hemmelige Hagen:

Korn som ikke kommer i hus pga vått vått vått, som råtner på rot...og georginer som begynner bli forsynt og mett av dage:) Ja det er visst sensommer nå.

2 Hasse A Norge:

Morrn Erik.



Vad är slut, såg inta att det har börjat....

Dålig sommar i västra Norge, massor med regn o blåst.

Men....ännu ingen frost.



Ha de bra.



Hasse A

3 Rejen:

Fine billeder på sensommeren, det går stærkt nu mod efterår..;)

4 Malys Krok:

Ja en ser det overalt nå, at det er sensommer! Gode eksempler hos deg! -Margit-

5 4U2:

Sista bilden är perfekt med både utblommade blommor och en som blommar än!

6 Erik "Semlan":

Synd, tänkte kommentera hos "Hagen på Fjellberg, men där fanns inte alternativet "navn/netteadresse", dvs namn/url.

Så här tänkte jag skriva:

Blir säkert att man kommer närmare både naturen och växlingarna i årstiderna så mycket tydligare ute på landet.

Det har börjat blåsa även i Stockholmstrakten.

Men vädret är ganska fint.

Björken ser fortfarande somrig ut. :-)



Måste börja kolla bättre om det går att kommentera!



Synd när bloggare hindrar varandra, kanske på grund av okunskap. Alla har ju inte sin blogg via Google på Blogger! ;-)

7 Inge:

Jeg ved ikke lige hvad der sker her, mine kommentarer er tomme.. Nå pyt, det er skønne sensommer billeder du viser.. :-)

8 Erik "Semlan":

Tur att du var envis Inge. :-)

Verkar vara lite strul på blogg.se, kommentarer vill inte visa sig. Vet inte vad det beror på.

Trist när det sker.

9 Rimkogeren:

Smukt - Efteråret er på vej.

10 Leena:

Fina bilder båda två, och visst finns det mycket vackert kvar ännu. Fast idag har det regnat ordentligt så det är skönast att vara inne.



Jag har också problem att kommentera hos dem som inte har alternativet Namn/url. Verkligen synd tycker jag.

11 Twiggy:

Snyggt! Gillar båda, men ettan tilltalar mer. Den är mer abstrakt, det gillar jag!

12 Helene:

Vakre sensommerbilder! Ser dine Georginer klamrer seg fast til sommeren!

Du er heldig som har sol idag! Her er det regn, vind og kjølig. Men det er meldt bedre vær fra ikveld!

Heleneklem

13 Charlotta:

Lite visset hos dig. Sånt finns hemma också, men det väljer jag att inte titta på... ;)

14 Anelia:

Tack!

Ja här var det verkligen sensommar och så visset och slutblommat allt blir när vi går mot höst!

Ha det bra!

15 LissenTo:

Sakta vissnar allt ner. Men konstigt nog har jag sett att blåklockor, rödklöver osv, blommar igen.



Här är nära till det mesta.

Fast till Stockholm är det lite för långt, synd.



Ha en härlig vecka. // Lissen

16 SigridfraEnget:

Jo, det är nog sensommar. Och mycket vackert att fota. :-)

17 Kerstins foto:

Dina bilder andas verkligen sensommar och jag håller med dig, den får fortsätta hela september. :)

Min triss är nytagen, men redigeringen gör att det ser lite extra grönt ut. La på lite "softad" känsla, det är ju kul att leka lite i PS. :)

Ha det gott.

18 Mona:

Hösten ger många fina tillfällen till fotografering, fast det känns ändå lite ledsamt. Augusti försvann i regn och regn och regn. Och det gjorde visst juli också... Ingen höjdare i Gbg i år. Fina bilder. Den första är som ett konstverk. Verkligen snyggt.



Nej, det var inga vildnypon på min bild. Jag har fotat dom i en kompis trädgård i Dalsland.

19 Garnkurven:

Nydelige bilder som varsler høst..

20 Annelie:

Det ligger lite vemod över dina bilder också tycker jag, fast å andra sidan, hösten är också väldigt vacker!

Man kan se fram emot en helt ny färgskala i naturen.

21 Melusine:

Ja, det blir fort mørkt om kveldene og i morges da jeg syklet min daglige tur måtte jeg ha lys på. Ingen tvil om at høsten er i anmarsj :)

22 Pysselfarmor:

kjempeflott bild och ha en kjempefin vecka ;-9



skoja bara!



sensommaren och hösten har sina ljuspunkter - som att tända ljus. Kolla in lyktorna på min bild - var hos en väninna som hade tagit gamla lyktglas från en golvlampa tror jag det var och använde dem på det sättet.....snyggt tyckte jag det var och vilken återbruksidé!

23 Christel:

Sköna bilder, sensommarens glädje och sorg. Nu är det dags att tända ljus, det är skönt det med! Men än sålänge kan det bli riktigt skönt ute. Nä, sommaren är väl inte slut än?!! :-)

Kommentera här: