Kommentarer:

1 Cecilia Artista:

Vilka fina exempel på rutigt i stadsmiljön!

Rutorna från Alvesta gjuteri är extra fina!

2 Pumita:

Alvesta gjuteri-rutorna gillas skarpt! Men jag skulle nog inte gå på dem... inte för att jag har ramlat i nån gång men jag känner en som har och det var inte trevlig historia. ;D

3 Anna:

hej fin blogg du har ! :) gillar den till 100%

händer i helgen dÅ??

kramen :)<3

4 Anni:

Första bilden avslöjar onekligen ett kommande tungt arbete... men brunnslocket är väldigt vackert!

5 Pysselfarmor:

Den översta bilden är läcker...fotat rutor genom rutor ;-)

ha en härlig helg

6 Jah Hollis:

Det är när man tittar ner man hittar det.

Vi är inne på samma spår den här gången, du och jag. :-)

Snyggt brunnslock.

7 Toves Foton:

Bra! Tänkte likadant som pysselmormor när jag såg första bilden - rutor genom rutor. Fast brunnslocket blir min favorit!

8 Maria G:

Snygga rutor i stadsmiljön. Rutor finns ju överallt när man tittar sig omkring.

Ha en fin lördag!

9 Kvasthilda:

Snygga rutor - i andra bilden. Heheheheee. O livsfarliga att gå över om man har tillstymmelse till klack. Det är kul att gamla brunnslock får vara kvar. En bit "hantverk" - även om det är tillverkat per maskin.

10 Micke Alvesta:

Var hittade du Alvestalocket någonstans?

Kommentera här: