Kommentarer:

1 Helena Kulle:

Det förstår jag, vilken utsikt och vilken fin solnedgång.

Ha en fin dag.

/Helena

2 Maria G:

Underbar bild!

Att det inte är svårt att längta tillbaka till den vackra vyn, det förstår jag...

Ha en bra dag!

3 Monica o Jacob:

Härlig solnedgång inte svårt att längta till, själv ser jag fram emot våren min årstid alla

kategorier;-)

4 Johanna (en liten paus):

Vilken vacker solnedgång - underbara färger!

5 Anni:

jag också. bara åtta månader kvar. typ.

6 Pialotta:

Mycket längtan Erik i din bild.. helt underbar.. vi drömmer oss till din Vy:) Ha de..

7 Lisa:

Jag med men det känns såååå långt bort just nu.

8 Lotta:

Varma sommarkvällar, finns det någon som inte längtar till det? ;) Härligt foto!

9 Rantamor-På Näthinnan:

Har nog lite samma längtan du å jag.

Och speciellt idag när proppen har gått ute och det är mörkt , blåsigt och regnar.

Igårkväll tog jag en promenad ned till havet och fotade (kolla blogg) solnedgången som var ofantligt vacker. Och sen dess är solen försvunnen...kan jag ha skrämt bort den månne....attans attans.



Ha en trevlig kväll.

10 Photos by Storm:

Vilken härlig vy. Är det från din bostad? Jag förstår att det är sommarlängtan och idag har vi varit många som längtat efter sommar och det är ju en bra tag dit/Lis

11 Mona:

Härlig stämningsfull bild fylld av längtan.

12 Susanne - i huvudet på en tvåbarnsmorsa:

En mycket stämningsfull bild, som även jag känner längtan av :)

13 Pysselfarmor:

Brr...jo nog längtar man till sommarkvällarna.

14 Inger Maryissa:

En underbart vacker bild

ha det så gott

15 Kerstin:

Nog är det längtan i din bild alltid. Ljuvligt att se. De där sommarkvällarna är långt borta, men vilken himla tur vi har bilderna att titta på och drömma oss bort med. :)

Ha det gott.

Kommentera här: