Så här såg det ut.

Härligt! Fototriss är tillbaka efter ett höstlov och som tema del 9 av ett återkommande tema då och då "Så här ser det ut där jag är idag".

                            

Nu är det måndag, men igår hann jag inte lämna in. Men mina foton är från igår. Jag har försökt skapa lite olika känslor med fotona, få se om det uppfattas så av dig som tittar på dem?


Foto ett.


     Foto två.


Foto tre.

Berättar kanske lite om söndagen där jag var/är. Ska bli spännande titta runt under veckan hos andra deltagare i Fototriss. Det blev en minnesvärd dag. :-)



Andra bidrag här,

Erik

Kommentarer:

1 Carina@PocoLocoCreativo:

Jag är ju höstlängtare, den svenska hösten är underbar så första bilden är underbar för mig! Vad du pysslade med på de övriga bilderna får du nog berätta om!

2 Hasse A:

Morrn.



Du har satt din bilder i fel ordning....



Först, "festen"

Andra bilden, "du börjar se färger"

Tredje bilden,"du vinglade hem genom parken."



Var det så du menade?



Ha de bra.



Hasse A



3 Jah Hollis:

Från höststämning till kalas och eftersittning, kanske. Ni ser ut att ha det bra.

4 @Receptomaten:

Saltapinnar, sugrör och glada miner - helt rätt att partaja när hösten utanför bara klibbar! Partytriss :D

5 ElStiffo:

Temat är brun/orange.

Kommentera här: