Fredag och fototema.

Den här gången slår jag till med ett foto som verkligen är vitt och blått. Jag vet att det är oskarpt. Jag väljer det ändå. För eftersom färgerna är där och knappast någon lär missa vad det föreställer så tycker jag att jag kan använda det till Tema fredag.


 

Ha ha. Jag märkte efter publicerandet att Sinneskatten ville ha något vitt eller blått. Hur kunde jag missa det? Kanske saknaden av fototemat Fredagsfärger kom till uttryck att jag valde och istället för eller. Fredagsfärger var ofta två eller tre färger...
Finns det fler bloggare som saknar det fototemat?



Andra, säkert skarpa foton till "Tema fredag" här!
Erik

Kommentarer:

1 Carina:

Snyggt !

2 Yvonne:

Oskarpa bilder kan vara jättespännande, och det är den här! Häftig bild.

3 Maria G:

Supersnygg och fin bild!

Alla bilder behöver inte vara skarpa, det kan bli snyggt ändå, precis som här.

Ha en bra dag!

4 Pialotta:

Nämen Erik, du ska gilla din suddiga bild.. för det gör jag som alltid för det mesta skickar upp mångfald i bilder.. gör väl inget det där Eller Ha de..

5 Cecilia Artista:

Jag gillar verkligen din bild trots att den är lite suddig.

Jag som älskar färg saknar också Fredagsfärger!

6 Ingalil:

Super läcker bild :)

7 Rantamor-På Näthinnan:

Men du det fotot var ju kanon...trodde du varit och diffusa det i fotoshopen...jättesnyggt ju.



Ha en finfin fredag.

8 Mona:

Jag valde också både och. Tyckte det var för enkelt med bara en färg. Jag saknar också fredagsfärger. Tycker det är synd att man inte fick någon förklaring till varför den inte fortsatte. Läcker drömlik bild.

9 Hasse A:

Morrn Erik.



Klaga inte, himlen är skarp....



Saknar lite, den som "styrde och ställde" var för nonchalant, h*n kunde, eller ville inte lämna ett besked vad som hänt.



Nu är det ABC, usw... som gäller



Ha de bra.



Hasse A

10 Monica o Jacob:

Klart man kan använda suddiga bilder man ser ju vad det föreställer, bra bild till vit o blå temat;-)

Värmdö näää Österåker är det hihi

Ha en skön fredagkväll;-)

11 tPix:

Skön bild! Det ger väl bara plus i kanten av att få med både vitt & blått!

12 Pumita:

Må vara oskarpt men som en dröm. Jag gör ofta mina bilder oskarpa med flit, redigerar alltså.

13 Anni:

Det står ju faktiskt i inlägget att vi ska fokusera på färgerna vit OCH blå - det gjorde jag också!



Gillar din bild!

14 Jah Hollis:

Ja, färgerna sitter som de ska. Och man kan knappast missa vad det föreställer. Det är inte Stålmannen. :-)

15 Toves Foton:

It´s an aeroplane!! (kunde inte låta bli... pga Jah)

:-)

Precis en bild i min smak - Underbar blå himmel med en liten detalj!

Trevlig helg!

16 Hasse A Norge:

Morrn Erik.



En kort fråga; Läser du kommentarer som du får på din blogg?



Bli inte förnärmad.



Men jag bara undrar.



Ha de bra.

Hasse A

17 Erik "Semlan":

Tack för kommentarerna. ;-)

till Hasse: Förstår inte riktigt vad du menar? Det händer att jag missar enstaka kommentarer. Tydligen har jag missat något du skrivit. Sådant händer, sorry.

18 Pysselfarmor:

Bilden blev ju läcker i sin suddighet så här på fredagkvällen ;-)

19 LissenTo:

Drömmer mej bort och tänker mej att jag sitter där på planet, mot sydligare näjder.



Ha en skön helg, här skiner solen nu på morgonen.//Lissen

Kommentera här: