Kommentarer:

1 Monica o Jacob:

Kan vara korsord men jag tippar på att det är spel på G;-)

2 Olle:



Hmmm, jag lyckas ha samma tröja varje gång du plåtar. Jag har fler jag lovar

3 Erik "Semlan":

Monica o Jacob: Så skulle det kunna vara. Håkan (till höger) gillar att lösa korsord. Men denna gång handlade det om något helt annat.

Olle: Hi hi. Inget jag själv tänkt på. Det är väl bara så att det är en favorit?

4 Della / Var Dag ett Äventyr:

Om det inte är korsord och inte spel... vad kan det då vara? Ritar en karta kanske?

5 ElStiffo:

Sudoku?

6 Pumita:

Vad gör de?! Sudoku, korsord eller bingo? Berätta!

Kan iaf inte vara sudoku i fredagens Metro för den var färdigt ifylld. =)

7 Pysselfarmor:

Hmmm- i fredags - bilden tagen??

så litet kläder---brrr - nähä tror jag inte på!

det är en annan gång som detta huvudbry utspelar sig, men vad??



tack för snälla kommentaren hos mig.

8 Agneta:

Det vete tusan vad de håller på med. Ser fram emot den spännande förklaringen :)

9 Erik "Semlan":

Tack för kommentarerna/gissningarna. :-) Fotot är inte färskt, det är från sensommaren så där tänkte Pysselfarmor helt rätt. Fast det kanske inte förklarar vad de gör.

Kanske ElStiffo kan lista ut det med tanke på vilka de är, en konstnär och en fotograf och att det var i början på september när vi tre strålade samman?

Della har rätt på sätt och vis. Rätt svar kommer inte riktigt ännu... ;-)

ps Du får inte skvallra Olle!

10 Carpe Diem:

Här ska det spelas på hästar tror jag ;-) Mysig bild.



Inte sådana där läbbiga sötsliskiga ägg utan jelly beans. Finns ffa i USA och England. Köpes i lösvikt oftast och finns i säkert 50 olika smaker. Och hur de smakar sen. Wow! Smörpopcorn är en favvis. Sedan har vi ju pina colada och chokladpudding ;-). Crazy eller hur, men smakerna är fantastiskt äkta. Jelly beans är härligt mjuksega så jag erkänner.............var faktiskt själv där och rafsade åt mig några hekton, ha, ha.



Ha en bra tisdag. Regnar ju inte i alla fall :-)

11 Rajson:

Vägbeskrivning på gång tro!?

12 Hero:

ja, vad sysslar de med egentligen?



Grabbarna på min bild vinkar till mig som står på en perrong. Vi var i England på skolresa och just där står de och väntar på ett ånglokståg. Stationen och tåget var med i en Harry Potter film, så det är därför vi är just där.

Kommentera här: