Prickigt...

                               

Uppdraget denna fototematriss är att visa upp prickigt. Mitt bidrag har dröjt, prickigt är inte något jag vanligen fotograferar. (Först funderade jag faktiskt på att hoppa över denna vecka.) Men det prickiga finns ju lite överallt, om jag tittar efter lite. Nu har jag gjort det och fått ihop en triss. Få se om prickarna duger ...?


En del av prickarna på bladen är bladlöss!


En kompis kom med prickig kasse, underlättar arbetet med min triss. ;-)


Inne i Gallerian (Hamngatan) finns mycket prickigt. Folktomt sent på kvällen (butikerna stängda).

Så blev det en triss även på detta tema, hoppas du får en fortsatt bra vecka.


Andra trissbidrag finns här, 

Erik

Kommentarer:

1 Beppan:

Bra variant på pricktemat!

2 Kjell E:

Du fick ju till en hygglig triss i alla fall.

Bilden med kassen blev ju dubbelprick!

Väggen bakom har ju prickar i olika storlek.

Som lantis, så fastnar jag för gallerian, diskret prickigt.

3 Ma.links:

Fina bilder! Den sista gillar jag verkligen :) Gallerian är fin.

4 Jah Hollis:

Bättre sent än aldrig. Du fick ju också anstränga dig lite och ta nya bilder. :-)

5 Carina@PocoLoco Creativo:

Jag undrade var din triss var, och nu fanns den! Med Gallerian och allt, nu fick jag lite hemlängtan igen, om än inte så mycket som när du slängde Stomatol-skylten i ansiktet på mig! ;-)

6 Mia:

Härlig pricktriss! Favoriten blir nog den sista för min del, den innehåller så mycket spännade inslag =).

7 Hedwig:

Här var det prickigt - från det riktigt nära perspektivet bort till det avlägsna.

8 foto CHIP:

Tack för din kommentar hos mig :)

Det finns prickigt överallt runt omkring oss :)

Mittbilden blir min favorit - den bådar picknick i det gröna :)

Kommentera här: