Kommentarer:

1 Maria:

Får en längtan till sommaren när jag tittar på din härliga bild.

Ha en bra dag!

2 Marie Carpe Diem:

Japp där steker de fläsket i eftermiddags solen ;-)

3 VeckansDagar:

Jag gillar inte strandliv, men det ser faktiskt skönt ut.

4 Boel:

Men åhh så skönt det ser ut, varmt och gott och bara lata sig : D

5 Helena:

Härligt, en sån eftermiddag längtar man efter nu. :)

6 Lissen:

Vad avslappnat skönt det ser ut på din bild. Varma vindar och havets brus. Det är annat än idag. Här har snön kommit, fint på ett annat sätt.

7 Helena Kulle:

Ja, så där gott kan man åsså ha det mitt i vintern :)

Ser härligt ut :)

8 christina:

Ser helt okej ut för mig!! Jag skulle inte må dåligt av att njuta så där!!

9 Camilla-Bilder Av Livets Lust:

.....mmmm...så där ligger jag om 1 vecka....

längtar!!!

Härligt foto!

10 Hasse A:

Morrn Erik.



"I stället för Aspuddsbadet"?



Det ser ganska behagligt ut.



Inom en kort tid så drar jag o fruen till Akaba....



Ha de bra.

Hasse A

11 Ladyinblue:

Oj va det ser varmt och skönt ut,jag vill ha sommar NU ;)

12 V.I.C.K.I.S.:

Härlig eftermiddag!

Kommentera här: