Kommentarer:

1 cat:

Oh vad jag är glad att jag bara fastnade ute i en liten skur igår. Skulle inte vilja stå där de står, för kuren verkar inte skydda mycket:)

2 Anonym:

Vilken tur att det finns busskurer ibland. Det har ju varit en del regnande sista tiden.

3 Henry:

Kommer inte bussen snart!

4 Majsan:

"Regnet det bara öser ner.. och jag blir så våt om både skor och strumpor.. " nynnade jag när jag såg bilden. Härligt fångat!

5 Erik:

Ticke tack för era skojiga kommentarer! Vitsigt Henry, du är en sann skämtare. Uppskattas! Kul Majsan, det finns många bra "svensktopplåtar" från 60-talet. Det fattade Anne-Lie Rydé när hon gjorde cd:n "Stulna kyssar", med "En så'n karl" och "Sån't är livet". Dagen efter detta regn kom det en kvällsskur med stora hagel. Skulle hjälpa en granne flytta grejer, vi fick vänta ut hagelskuren :-)

6 Pialotta:

Åh det rainade o rainade med Smens Baglomma;-)

Ja du det har varit en del regn på senaste tiden.. här småregnar det just nu.

Ha de gott uder paraplyet:-)

7 ElStiffo:

Det regnar hos mig också! Ha det...

8 Ulla:

Regnar det eller regnar det? Jag är glad att inte jag hamnade i den regnskuren

Kommentera här: