Finalplats!


Tittade in på bloggen när finalmatchen var slut och Spanien vunnit EM i fotboll, grattis till segern!
 
Då noterade jag att jag själv är en av åtta som är med i finalen i Juannas tävling i Ordlös lördag, så roligt. :-)



Du kan gå in och kolla på bidragen, varför inte passa på och rösta?


Här kan du se mitt bidrag större! Roligt att bli en av de åtta finalister. :-)

Du kan bara rösta under måndagen 2 juli, så gå in och rösta!
 
Uppdatering:
Det hade jag inte väntat mig, jag vann!
Jag vann en utbildningsmånad hos Moderskeppet Guld!
Tack alla ni som röstade på mitt bidrag. :-)
Grattis till Della/Var dag ett äventyr som också vann i tävlingen!
 
Erik

Kommentarer:

1 Anitas Blogg - Malta:

Grattis Erik !! Vad roligt och spännande att komma till finalplats. Hoppas du vinner :-)

Svar: Tack så mycket. Har du provat att rösta på två finalister? Jag tror att det är möjligt även om man själv inte deltar i fototemat. :-)
Erik

2 Della / Var Dag ett Äventyr:

Grattis Erik, vi vann! :-)

Svar: Kul! Grattis till dig med!
Erik

3 Stare Ström/Kråkvinklar:

Grattis!!!

Svar: Tack.
Erik

4 Bildgatan:

Ett riktigt stort GRATTIS och din bild gillade jag verkligen helskarpt.

Var nyligen in till hon som vann tillsammans med dig för att kommentera i ett annat tema och då fick jag se, går in till dig för att gratta - ser att jag tydligen också var lottad i finalen - visste jag inte förrän jag ser det nu hos dig. Skrev nyss att jag inte ens brukar komma till final även om det sker genom lottning. Även jag kan ha fel ibland, hahaha.

Om du också vann den där månaden med Moderskeppet så hoppas jag att får stor glädje, har själv funderat att ta någon kurs senare i höst.

Svar: Tack så mycket, ska bli spännande kolla in Moderskeppet.
Erik

5 Erik Semlan:

Ganska fantastiskt, jag vann tillsammans med Della! Verkligen roligt. Passar på att tacka er som röstade fram min bild, tack för era röster!

6 Birgitta - FOTO:

Vad roligt! Grattis och Lycka till!

Svar: Tack. Ska bli spännande se vad Moderskeppet erbjuder för kurser. :-)
Erik

7 Monica o Jacob:

GRATTIS;-)

8 ElStiffo:

Kul! Grattis! :-)

9 Barbanea:

Grattis Pappa!!! =)

10 Bosse:

Sent omsider tittar jag in och ser att du vunnit med en snygg ökenbild. Jag gillar den skarpt, men tycker det är lite synd att sabba bilden med stor text i hörnet. Grattis till fotot och vinsten.

Svar: Tack Bosse. Med tanke på vilka "bildstölder" som riktiga fotografer råkar ut för, så undrar jag om det spelar roll med namn på bilderna... Men det försvårar bildtjuvandet lite, alltid något.
Erik

Kommentera här: