Nattligt fönster.

Nu blir det lite spännande. Susanne vill se fönster på natten. Jag känner mig lite som en fönstertittare (Peeping Tom) när jag plåtar mot några fönster från mörkrets trygghet där ute...
Tror inte det kommer att bli min melodi framöver, men vad gör man inte för ett fototema! :-)


Några fönster i mörkret.

Tar en lite närmare titt på några fönster.


Lite närmare och bättre skärpa. Troligen anar inte paret i nedre köket att jag finns där ute.

Tror det får vara bra så. Nytagna foton och troligen för första och sista gången. Tycker inte riktigt att detta "Paparazzi-fotograferandet" är min stil. Vad tycker du? 



Andra nattliga fönster här,

Erik

Kommentarer:

1 larans:

Får mig osökt att tänka på Hitchcocks "Fönstret åt gården". James Stewart spelade ju där fotograf med benet i gips som spionerar på sina grannar. Hoppas att du inte upptäckte lika ruskiga saker.

2 Heksann:

Fina bilder. Väcker ens nyfikenhet. Man undrar vad som händer innanför dessa fönster.

3 Susannes fotoblogg:

Men Erik, erkänn nu att du är en riktig fönstertittare, precis som alla vi andra fönsterfotografer. Eller hur? :)

4 PUMITA:

Ja, man får väl offra sig för konsten... fast jag fegade ur. ;)

5 Lisa:

Undrar just vad som händer där bakom alla fönster? ;)

6 Sven:

hehe ja visst känns det lite spooky att fota fönster mitt i natten? Ja vad gör alla i de där lägenheterna, man får låta hjärnan spinna loss lite och fundera.

Kommentera här: