Kommentarer:

1 larans:

Lika soligt som i NY iaf. Och det glänser verkligen där på taken, både på husen och tåget!

2 Jah Hollis:

Fin bild. Jag snöade in lite på att försöka placera den i Stockholms geografi. Det är väl inte en alltför vild gissning att tåget står på Stockholms Central. Skulle husen då ligga vid Vasagatan, eller är jag helt fel ute? Det märks att det var länge sedan jag var i huvudstan.

3 Livsgnistan:

Ja där hade man behövt solbrillorna tror jag! Både glansigt och bländande. ;)

4 Pysselfarmor:

jag tror jag tar på mig solbrillorna så glänser det här!

5 Susannes fotoblogg:

Oj, vad bländad jag blir! Och liksom Jah Hollis är jag nyfiken på vilka husen är, men är benägen att gissa på Vasagatan jag också. Om det nu inte är på andra sidan, vid Klarabergsviadukten. Hmm, ska snart upp till Stockholm igen, så jag får väl kolla då. :)

6 Lisa:

Här var det glansigt värre!! Härligt med sol det behöver vi fast det är höst.

7 sven:

oj jäklar vad det glänser där då. inte bara byggnaden som har glans här utan även tågfönstren :)

8 Erik "Semlan":

Tack för kommentarerna.

Snett bakom kontorshusen till vänster ligger Norra Bantorget. Det kanske ger tillräcklig info för att ge svar på var huset finns.

Kommentera här: