Kommentarer:

1 Maria:

Har var det gott om gamla rester :)

Ha en bra dag!

2 Hasse A:

Morrn Erik.



Hittade ingen länk, endast en bild hur det ser ut under ditt skrivbord.



Ha de bra.



Hasse A



Hägerstens Gård är en klassiker, det fanns en trädgårdsmästare alldeles bredvid, jag var där ofta,

man kunde få knäckta blommor gratis.

Allt ihop låg vid Hägerstens Allé.

3 Erik:

Hasse, länken finns i min blogg, här på höger sida, bland Länkar! Vissa webläsare lägger länkar och annat i slutet av bloggen. Där finns "Hägerstens hembygdsförening", lockie, lookie! :-)

4 Maria:

Hej igen!

Tack för kommentarerna!

Min tand det gick sönder redan på nyårsafton. Tog en godis, och det skulle jag tydligen inte gjort, för en ganska så stor emaljbit lossnade från en kindtand. Den ska fixas på fredag.

Jag kanade av vägen med kompisens bil på söndageftermiddagen. Körde sakta och försiktigt (30-40 km), men vad hjälpte det när bilen bara kanade ner i diket. Klarade mig helskinnad från det äventyret. Mitt stora bekymmer nu är hur det gått med bilen. Det vet vi inte än, för den står fortfarande kvar där jag "parkerade" den. Kan bara hoppas på att resten av detta året inte fortsätter på samma vis :)

Ha de gott!

/Maria

5 Gärdsmygen:

Oj, oj! Här andas både 50, 60 och 70-tal. Fastnade speciellt för den där lilla bestickskorgen till diskmaskinen. Den är från 70-talet!

6 Mariann L:

Oj, vad mycket grejer! Dom ligger säkert kvar till nästa sommar!

7 Fia:

Här ser det ut att vara rester från en loppis. Stämmer det?

Kommentera här: