Kommentarer:

1 Erik:

Snopet. ;-) Webbläsaren säger att det inte går att komma in på Tisdagstemas sida just nu. Så jag kan inte "lämna in" mitt bidrag. Hoppas det funkar senare idag.

2 Maria G:

Snygg och läcker bild på vad jag tror är en glaslykta.



Du undrade vad jag använt för objektiv då jag fotade änderna. Jag har ett 70-300 mm tele som jag fotat med. Men när man fotar änderna i stadsträdgården går det att komma riktigt nära, för de är så vana vid folk.

Ha en riktigr bra dag!

/Maria

3 Anneli - A'la Foto:

Jag gillar din bild! Ser målad ut! Målat glas är vackert! :O)))



ha en trevlig dag!

4 Pysselfarmor:

Målat glas det var snyggt det är det en vas...?

5 Monkan:

Lite konstnärligt fotat, de färglada delarna ser nästan mer målade än fotade ut. Men vad är det för nåt...? :-) Ljuslykta?

6 FrokenChristina:

Vilket härligt glas. Jag gillar färgerna och formen.

Kommentera här: