Kommentarer:

1 Ninni:

Ett sorgligt tema...Visst är det så att man blir bortglömd av många när man inte finns närvarande längre. Inte bara alla dem som inte finns bland oss längre utan också de som gått i pension eller sjukskrivna en längre tid. Det är fullt förståeligt men också sorgligt. Jobbar man så finns inte så mycket tid över eller man tar sig inte den tiden.

Jag är själv likadan men tror att jag kanske tänker lite annorlunda i fortsättningen när jag kommer tillbaka till jobbet.Nu vet jag hur lätt det är att känna sig bortglömd;)

2 Solvarma Irene:

Hej!



Vacker bild.



Skön onsdagskväll önskar jag dej

Irene

3 Boel_L:

Det var en bra tolkning och en vacker bild/Boel

4 Anna:

Gillar bilden. Den passar till ett ordlöst inlägg jättebra. Min tokiga fantasi letar efter kelter i bilden när jag tittar på den.

5 carina:

Fin tolkning av bortglömd.

6 Karins fotoblogg:

Stillsamt och vackert.

7 Mariann L:

Dom som inte har ett ljus... det känns hemskt att säga det men många av dom kan varit bortglömda redan innan dom dog. Annars är det ju vackert på kyrkogårdar när man tänder mycket ljus.

8 Ulrica:

Vacker och stämningsfull bild. Man blir lugn bara av att titta på den. Så skönt...

9 Petra C:

Stämningsfullt!

Kommentera här: