Kommentarer:

1 ElStiffo:

Snyggt!

2 Susanne:

Åh, jösses, det var precis jag upptäckte det enda öppna fönstret. Vilken fin bild!

3 Erika:

Bara och tar fram fönsterputs och sätta i gång och tvätta fönster. :) Bevare mig väl, undra hur många år som hinner passera innan alla dessa rutor är rena?

Kanske första pensionslappen dimpt ner i brevlådeinkastet. :)



4 Tinkerbell:

Ja, där var det öppna fönstret!!! Tog sin lilla tid att hitta det ... så många fönster!!!

Fin spegling var där också minsann!!!

5 MJ - fansblogg:

Ha en bra dag! :D

6 Bosse:

Hur fan har jag kunnat missa att kommentera den här kanonbilden? Jag minns hur det var både i DN-huset och det intilliggande så kallade Industrihuset (där jag jobbade). Det var strängeligen förbjudet att hålla några fönster öppna, eftersom det påverkade ventilationsanläggningen (som inte fungerade särskilt bra). Under en tid hade jag mitt arbetsbord intill ett fönster, och när det en gång var outhärdligt varmt i lokalen dristade jag mig till att öppna fönstret för att få lite svalka. Det dröjde inte länge förrän det kom en man från "ventilationsavdelningen" och påpekade det olämpliga i mitt beteende. Naturligtvis var det någon sur kollega som ringt och skvallrat. Jag minns att vi hade en tuff diskussion som slutade med att jag fick stänga fönstret och återgå till svettandet. Så det där enda fönstret som står på glänt på din bild väcker en del minnen ... En snygg och rolig bild är det även utan mitt privata associerande.

Kommentera här: