Kommentarer:

1 Randi:

Skön tolkning!

2 HelenJ:

Härlig bild! Fiskmåsen (för det är det väl?) bryter fint mot molnet.

3 Inger Maryissa:

Härligt foto !!

Med den så blå himlen med molntussarna, och fågeln och strecken efter flygplan.

Men i fantasin kan det ju vara meteorer ;-)

4 Fia:

När jag såg bilden poppade "Jonathan Livingstone Seagull" upp i mitt huvud. Det är nästan så att jag kan föreställa mig den låten när jag ser din bild. Skön frihetskänsla!

5 Bosse:

Aaaahhh, fin bild! Och jag minns att jag lånade ut just den boken Fia nämnde för många år sedan. Som så ofta med böcker man lånar ut kom den aldrig tillbaka. Jag saknar den ibland. Kanske dags att återkräva den ...

6 Erik:

Tack för kommentarerna. Ja, jag tänkte "mekaniskt flyg" och "levande flygqande". Fia, boken Jonathan Livingstone Seagull hade jag i princip glömt bort. En skön bok! Roligt att du kom att tänka på meteorer Inger Maryissa. Rent allmänt var jag nöjd med att måsen blev så skarp, även om den inte var mitt i focus, men i sig i focus, skärpa! Tjaa...

7 Jerry:

Du kan detta med bilder, den saken är klar!



Fin helg till dig!

8 ElStiffo:

Yes, en jättebra bild.!

Kommentera här: