701 - Veckans fönster

Nu är jag lite djärv...
När jag publicerar mitt nya fönster.
Ja, jag ser det i alla fall som ett fönster :-)

Behöver nog ingen närmare förklaring, he, he.



Genom ugnsluckans fönster syns några vaniljbullar som gräddas för fullt...
Min dotter som bakar, hon är duktig i köket, bra (tycker jag), det tycker nog hennes sambo också.

Vet inte hur jag ska få in loggan i mitt inlägg... men jag länkar snällt på nästa rad :-)
Men ska snart skriva om detta fönster hos Susannes fotoblogg, ja eller Sassa, hennes senaste fönster hittar du här.

Ninni har ett vackert fönster, ja eller vackra fönsterluckor, av fönsterrutan/rutorna syns inte mycket. Men vackert foto är det, det slitna, väl använda märks inte lika ofta här hos oss i Sverige som det verkar göra i Brasilien där Ninni tillbringar mycket av sin tid. Har du inte kollat in hennes fotoblogg, gör det!


Hi, hi! Detta är inte fönster 701 om nu någon trodde det.
Men det är antalet inlägg på denna blogg, sedan starten på nyårsafton för snart ett år sedan.
Känns ganska rätt att just skriva 701
Någon som vågar gissa kring just detta nummer?

Fast det är ju inte precis något fönster...
Ska försöka släppa nästa fönster mer rätt!
Erik

Kommentarer:

1 Soffy:

Mums så gott med vaniljbullar! Kanske gör bullar av saffransdegen, eller en längd. Det blir så saftigt och gott!

2 britten:

kanske jag är lite dum för jag fattade inte så mycket om det här med fönster ...men bullarna i ditt fönster såg mumsiga ut....väldigt goda detvattnas i munnen på mig..nu blir det kväller för mig

3 Ninni:

Kreativt tycker jag, fönstret på ugnen;)

Oj, önskar jag hade lite närmare till min dotter jag också...hon gillar också att baka. Det är väl gott med bullar!

701 inlägg! Du är otroligt produktiv! Och det är ju jättetrevligt för oss som besökare här.

Ha det bra!

4 akson:

Det var verkligen ett kreativt fönster! Mums för bullar.

Bastun på min sida är mina föräldrars och är en nybyggd finsk vededlad bastu. Från yterdörren är det fem steg till vattnet för ett avkylande dopp.



701 kunde jag konstatera vara antalet inlägg!

5 annette:

Härligt fönster, blev sugen på bullar nu, ja mitt kort från Norge kommer att förbli ett mysterium ända fram till jag kommer tillbaks dit och kan klura på hur det gick till;)



Hälsningar //annette

6 Susanne:

Hehe, med ditt fönster (jo, visst tycker jag att det är klart godkänt) gör du mig otroligt sugen på nybakade bullar. :)

7 Susanne:

Förresten så har jag skrivit ihop lite om hur man gör för att lägga in en logga i kodmallen/mallarna. Vill du så skickar jag dokumentet.

8 Nettan:

Visst är det ett fönster, absolut.

Hm man skulle kanske baka till helgen?

Här i Jämtland har snön bara vräkt ner.

Ha en skön helg. // Nettan

Kommentera här: