Uj uj

Tack i förskott för flytt, nya servrar mm blogg.se!
Som det är nu krånglar det friskt... tålamodet tryter.
verkar vara väldigt hög belastning... många glada som vill skriva, härligt
(men uppenbarligen farligt för bloggen).
Nyss hamnade mitt inlägg två ggr på bloggen (Sick!).
Flera kommentarer igår kväll föll bort, tyvärr...
Jag kollade på andras tisdagstemabilder, var det blogg.se så kunde jag inte
kommentera, det föll bort.
Jag tröttnade, får väl göra nya försök i helgen ... :-)
Önskar alla en skön helg (redan nu), verkar som värmen kommer :-)

ett par i gräset, före påsk, före vintern... 
Erik

Kommentarer:

1 Inger Maryissa:

Ja, åter igen har det idag varit problem med bloggen, och problem med att skicka kommentarer.
Vi får verkligen hålla tummarna för att alla dessa problem fixas i och med byte av system och server.
Läste nu att de kommer att göra detta natten mot lördagen.

2 Fia:

Jag ser också fram emot systemskiftet, så att man slipper bli frustrerad över tekniktrassel. Den senaste tiden har jag ofta råkat ut för att det har varit svårt att publicera inlägg och kommentarer.

Kommentera här: