Hurra! Gott nytt år!

Snart fyller bloggen min ett år!
Detta är mitt 801 inlägg :-)
Nu kommer jag att lugna ner mig lite... tror min närmaste omgivning kräver det. :-)

Men det gick Pysen! Skoj att du har klipp med "Betjänten och grevinnan", tala om årligen återkommande!
Brukar jämt missa den...
Tack för att du triggade igång mig Pysen, ha en skön nyårsafton! :-)

Tack alla bloggvänner för det år som gått!


snart börjar nian!
"Number nine", en skum låt (men härlig i sin experimentlusta!) på ett sent Beatlesalbum... var det möjligen vita albumet?
number nine... number nine...


fyrverkerifotot taget av Fredrik, förra nyåret...

Själv minns jag Milleniumskiftet, då stod hela familjen på Katarinavägen och njöt av fyrverkerispraket!
För att inte tala om de första Vattenfestivalerna, då olika lag tävlade med fyrverkeri över Riddarfjärden,
det var vackert att se (tror jag såg i princip alla fem varje år...)
Tänk om alla datorer kraschat då! Vilket liv det var hösten 1999, bråda dagar för datafolket...
Sedan hände väl inget alls, den gången?





önskar alla bloggare (ingen nämnd, ingen glömd)

ett riktigt GOTT NYTT ÅR!

Jag återkommer men det blir nog först nästa år!
Erik "Semlan" Kling



( just detta inlägg har en hel del lånta bilder...
hann inte fixa en egen... med tanke på alla inlägg den senaste tiden)
Erik

Kommentarer:

1 Pysen73:

haha! Du fixade det! Grattis!!

Nu får dina fingrar ta lite välbehövlig vila så att de orkar öppna korken på skumpan ikväll!

Gott Nytt År!!

2 Anna:

Gott Nytt År!



Och grattis till dina 801 inlägg. Visst blir man lite stolt över sin blogg då?



Önskar dig ett givande och inspirerande bloggår 2009!



Kram

Anna

3 Bosse:

Duktig bloggare, gott slut på året till dig och de dina.

:-)

4 Erik:

Tack!

Tänk vad en liten kommentar kan trigga igång Pysen!



Jo Anna, det blev en skojig utmaning i slutet på mitt första år som bloggare...



Bosse: Nu har jag sett även Fredrikas fina bilder. Sött foto på dig i vilotagen ;-)

5 Jerry:

Gott Nytt 2009!

6 Fritt ur hjärtat:

Undrade just om du skulle få ihop det,vilket

jobb:-) Önskar dig en God Fortsättning!

7 Ninni:

Grattis till ett bloggår och till 800 inlägg! Du är verkligen flitig Erik! Men det är vi, dina bloggvänner, glada för;)

Ett riktigt Gott Nytt 2009 önskar jag dig också!

8 Erik:

Tack bloggvänner. Skojigt att ni följt min kamp mot tiden och antalet inlägg :-)

Det gick till slut! Ja nu finns det att läsa och skratta åt... under nyårshelgen.

9 victor:

Hej,Kolla gärna in min blogg och skriv under min petition om åldrandet

http://www.thepetitionsite.com/1/besegra-ldrandet-och-ldersrelaterad-sjukdom

Du kan göra skillnad!

10 Erika:

Önskar Dig ett Ett Gott Nytt År!



Vinkelevink!

11 Erik:

Men, skoj att du tittade in Erika :-) Hoppas verkligen ditt 2009 blir ett bra år. Med många fina bilder och kloka ord ;-)



Nää du Victor, du är bara en sådan där "bloggspammare" som jag inte gillar. Måste nog börja stoppa detta med lösenord på kommentarerna! Såg att du fanns hos Fia också.

Kommentera här: